Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Good week

Publicerad 2010-04-01 20:53:41 i Allmänt,

Jepp, nu äntligen har jag tid att sätta mig och skriva inlägget, har haft fullt upp med praktiken, har inte kommit hem förren vid 7, och då orkar jag inte skriva. har gjort 2 av tre veckor på djurmagazinet i Vetlanda, det blir faktiskt bättre och bättre :). hoppas att jag kan få sommarjobb där. jag måste säga att det har varit ganska skönt att inte vara i skolan, fram tills nu. Det är såå tråkigt utan alla, och jag vill verkligen umgås med treorna innan dem slutar, ni kommer att vara saknade!

Det som är mest konstigt är att jag inte umgåtts med klara på mer än två veckor, det är läskigt. Hon är en utav mina vänner som jag är med nästan hela tiden, och jag saknar henne nu, grymt mycket. Det är konstigt att jag skriver så här, med tanke på den äktenskapsrelation vi har, men nu märker jag hur stor del hon är av mitt liv. Tack för att du finns Klara<3


Pojkvän är väldigt välkommet i mitt liv, vill att min drömprins ska komma ridande på en vit häst nu, helst nu. vill ha någon att mysa med, men men, man kan ju inte få allt :P

Är ändå nöjd med veckan, även om dessa dystra tankar varit i mitt huvud. I natt (31mars) fick min hund 5 valpar, 4 tikar, en hane, det är något att vara väldigt glad för :)) Sen har jag fått vara hos Moa måndag och tisdag, det var mycket trevligt, och är lite stolt för att jag har bättre kondis än henne xP

Sen har jag ju bra musik, tänkte lista top 10 mest spelade låtar på min spotify :)
1. Crawl-Chris brown
2. Rude boy-Rihanna
3. Fight for this love- Cheryl Cole
4. Manboy-Eric Saade
5. Du-Mimmi Sanden
6. Carry out-Timbaland ft Justin Timberlake
7. Kom-Timoteij
8. Ridin' solo-Jason Derulo
9. I got you-Leona Lewis
10. Replay- Iyaz

Lyssna gärna, dessa låtar är riktigt bra :D

ha det bra
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-02 23:34:20

Jag använder dina musiktips, du och Emelie har skadat mig för resten av livet xD



Kommer sakna dig enormt på Irland, våra dampryck på kvällarna (a)

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-04-03 22:01:37

det är bra musik, så det är bra att jag och emelie har vänt dig xP

du, jag kommer sakna dig med!! ha detså bra på i-land, och glöm inte att dusssccha ;D;D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela