Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 30

Publicerad 2011-04-05 20:18:37 i Allmänt,

10 Dödssynder.
-
Väldigt fjantig sak att skriva om, inget intressant med det alls. Ska man skriva vad man tycker är dödssynder? Det känner jag att jag inte kan skriva rakt upp och ned, har inte riktigt behörighet till det. Frågan är om någon har behörighet till det.
-
Kanske kan skriva om vad jag blir arg för, men det har jag nog redan skrivit om. Är glad att listan är slut nu, för det börjar bli lite tradigt, ska kanske göra en lista som är mer intressant, men nej, från och med nu kommer jag skriva vad jag har lust med!
-
Kan ge en statusuppdatering: Jag och Emelie överlever Luleå väldigt bra tycker jag. Vi lagar ordentlig mat, men äter ute ca en gång i veckan, men det tycker jag att vi är värda! I helgen gjorde vi högskoleprov och ja, det är så sjukt svårt som alla säger. Till nu i helgen ska vi nog till Pajala, ska nog även se vad Luleå nattliv har att erbjuda ;).
Praktiken går bra, bättre och bättre för varje vecka :)
-
Nu är jag glad för att listan finally is over!
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela