Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 2

Publicerad 2011-02-28 19:38:44 i Allmänt,

Min första kärlek.

Ja, jag undrar om jag hade någon riktig första kärlek, men om det skulle vara någon så kanske det skulle vara Max. Jag tror det började i lågstadiet, han bjöd upp mig till varje dans på varje kalas, och jag sade självklart ja, hehe. Vi dansade alltid när det var danstävling och då brukade det vara vi mot Moa och Jonas, och jag tror seriöst inte att vi vann en enda gång, de tog alltid segern ifrån oss! Inte schysst, men vad gjorde det :P? När han skulle flytta så kom jag ihåg att jag tyckte det var jättetråkigt, jag gjorde till och med ett armband till honom som avskedspresent ;). Lite gulligt faktiskt.
Vi blev aldrig ihop då, vet inte riktigt varför, vi var nog mest vänner, men jag skulle nog ändå säga att han var min första kärlek även om jag inte kände något då.
Jag vet inte om han var kär i mig då, men det måst ju betyda något om man bjuder upp samma tjej på alla danser? ;)
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela