Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Listan

Publicerad 2011-02-27 18:39:07 i Allmänt,

Dag 01- Presentera sig själv.

Dag 02- Min första kärlek

Dag 03- Mina föräldrar

Dag 04- Vad bjuder jag på för mat?

Dag 05- Vad är kärlek?

Dag 06- Om det här vore min sista dag.

Dag 07- Vänner.

Dag 08- Favoritsaker.

Dag 09- Min tro eller min livsfilosofi.

Dag 10- Bloggfavoriter.

Dag 11- Mina syskon.

Dag 12- 10 saker du inte vet om mig.

Dag 13- En vanligt dag hemma hos mig.

Dag 14- Dåliga vanor och laster.

Dag 15- Mina drömmar.

Dag 16- Första kyssen.

Dag 17- Barndomsminne.

Dag 18- Ett pinsamt ögonblick.

Dag 19- Detta ångrar jag.

Dag 20- Mina förebilder.

Dag 21- Mina dåliga sidor.

Dag 22- Det här upprör mig.

Dag 23- Mitt hem.

Dag 24- Det här får mig att gråta.

Dag 25- Det här är jag bra på.

Dag 26- Mina rödslor.

Dag 27- Min favoritplats.

Dag 28- Något jag saknar.

Dag 29- Det här ska jag bli när jag blir stor.

Dag 30- 10 dödssynder.

Hittade denna roliga lista på Julia Franssons blogg (jullethebulle.blogg.se), och tycker att den verkar spännande, kanske lite läskig också, man måste verkligen avslöja mycket om sig själv. Jag ska dock försöka skriva något på varje dag, även om de kan bli lite kämpigt. Wish me luck!

 

Puss o Kram

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela