Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 12

Publicerad 2011-03-11 20:00:11 i Allmänt,

10 saker du inte vet om mig.
-
  • Att jag just nu har en diet som jag håller. Det innebär att jag inte ska äta några kakor, saft, läsk, godis, pizza osv. Detta gör jag för att jag vill få bort mitt sockersug, och få ut det maximala av min träning.
  • Jag älskar att dansa och att släppa loss på dansgolvet!
  • Jag har väldigt höga ambitionsmål, jag vill komma någonstans i livet, göra skillnad.
  • Mitt drömjobb är att få jobba på FN.
  • Är väldigt självkritisk.
  • Får panik om jag inte tränar, känner mig genast tjockare.
  • Är inte alltid så ordentlig som folk tror.
  • Plattade mitt hår i två år, nästan varje dag och lät det aldrig självtorka. Sen upptäckte jag att jag hade ganska fina lockar :P
  • Kan fortfarande alla repliker i Astrid Lindgren filmer, lite pinsamt...
  • Att jag ska till USA som au pair i ett år efter studenten.
-
This is me ;)
-
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela