Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 25

Publicerad 2011-03-26 12:47:15 i Allmänt,

Det här är jag bra på.
-
Det är ganska svårt att komma på grejer man är bra på, men här är några:
  • Jag är bra på att prata framför grupp, jag tycker om att ha muntliga redovisningar jag tycker faktiskt att det är roligt, vilket är lite speciellt.
  • Jag är målmedveten, har jag bestämt mig för något så blir det så.
  • Jag tror att jag är medmänsklig, men det kanske inte jag ska avgöra :P
  • Jag är bra på att veta hur man kan framhäva eller dölja kroppsdelar med kläder, tex om man har små fickor på byxorna så blir rumpan större, eller att man blir längre om man har kjol som slutar strax före knät.
-
Har svårt att komma på fler!
-
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela