Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 28

Publicerad 2011-03-31 15:55:41 i Allmänt,

Något jag saknar.
-
Just nu saknar jag allt folk på skolan, om man brukar umgås non-stop 5 dagar i veckan så är det svårt att vara isär så länge. Saknar framför allt Klara, Jennie och Anna, hur ska jag kunna klara mig utan er efter studenten? :(
Jag saknar också självklart alla kompisar hemma, familjen, och hundarna.
-
Något jag saknar, varje dag är min pappa, önskar att jag hade kunnat lära känna honom bättre innan hans liv var slut.
-
Även om det knappt är vår än så saknar jag att åka skidor. Jag hade inte chansen att åka så mycket i vinter, varför är det bara jag i familjen som tycker om det? Om alla tyckte om det så kanske man kunde åka en gång per år åtminstånde till fjällen, men tyvärr. Att åka skidor är bland det bästa jag vet, och jag hoppas att det blir mer sånt framöver!
-
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela