Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 10

Publicerad 2011-03-09 19:35:12 i Allmänt,

Mina bloggfavoriter.
Om jag ska vara ärlig så läser jag inte så mycket bloggar, har inte riktigt hittat så många som är intressanta. Jag har hittat Colorelles modeblogg som jag brukar läsa. Hon skriver om mode och tar mycket bilder på kläder, smycken och möbler. Tycker hon har väldigt cool stil, även om jag själv inte vill efterlikna den, men jag hittar mycket inspiration där som jag använder. Jag får också reda på vad som är det senaste inom mode genom att läsa hennes blogg.
-
Har försökt att hitta någon bra sportblogg, men utan resultat, om någon vet så skriv!
-
Läser också några utav mina kompisars bloggar. läser bland annat Rebeccas, Annies och Julias.
-
Om någon har några synpunkter på hur jag ska förbättra min blogg, vad jag ska skriva mer om, sluta skriva om eller börja skriva om så tyck till! Vill veta vad folk är intresserade av!
-
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela