Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 11

Publicerad 2011-03-10 19:40:26 i Allmänt,

Mina syskon.
Jag har två syskon, en storasyster och en lillebror. Min storasyster heter Johanna och är 21, hon pluggar till sjuksköterska i Jönköping, och bor med sin pojkvän i Stockaryd. För några år sedan så bråkade vi ganska ofta, men nu har vi kommit närmare varandra, antagligen för att vi båda har mognat någorlunda.
-
-
-
Min lillebror heter Simon och är 14 år. Han och jag pratar mycket musik och sport, vi har oftast ganska lika smak. Jag kan vara lite hård mot honom ibland, men vi kan ha riktigt kul tillsammans.
-
-
-
Bägge betyder väldigt mycket för mig, och jag är väldigt glad för att jag har dem!
Puss och kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela