Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 13

Publicerad 2011-03-12 09:31:17 i Allmänt,

En vanlig dag hemma hos mig.


Jag brukar gå en långpromenad med hundarna direkt på morgonen, sen äta frukost med familjen och uppdaterar mig om vad som händer i allas liv. Det är så skönt att få frisk luft på morgonen, man blir så glad.
Sen kanske jag tränar ett rejält styrketräningspass så hela kroppen blir helt slapp, då kan retsen av dagen gå utan att jag har dåligt samvete.
Jag brukar umgås med min syster i Stockaryd om helgerna och busa med hennes kisse. På kvällarna umgås jag med mina vänner, då kan kvällen bestå av innebandy och sen tjejkväll hos någon, eller så går vi ut.
-
Så brukar en helgdag se ut hemma hos mig, kanske inte den mest spännande, men det är då som jag vilar upp mig från skolan, där man inte får så mycket sömn, det finns roligare saker att göra där!
-
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela