Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 18

Publicerad 2011-03-19 22:01:08 i Allmänt,

Ett pinsamt ögonblick.
-
Oj då, vart ska jag börja? Det finns så många pinsamma grejer jag har gjort!
-
En klassiker är att jag har pratat om en person och sen får jag reda på att personen satt precis bakom, inte roligt... Men hela vårt gäng i skolan är allmänt bra på att göra bort sig tycket jag :P.
-
Jag har också en tendens till att göra bort mig på praktikplatser, brukar lyckas med det minst en gång. På en praktikplats så lyckades jag bränna hål på golvet, inte så lyckat. På en annan så gjorde jag ett pappersarbete på två timmar, sen kom en och sade att jag hade gjort allt helt fel så de var tvugna att kopiera upp nya papper...
-
Än så länge har jag inte lyckats med att skämma ut mig på min nuvarande praktikplats, men det är ju 5 veckor kvar, så än finns det tid ;)
-
Alla gör bort sig, allt man kan göra är att skratta åt det och gå vidare, något som jag behöver träna på!
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela