Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 3

Publicerad 2011-03-01 19:48:08 i Allmänt,

Mina föräldrar.
Min mamma heter Iren och jobbar som förskolelärare, jag liknar nog henne på många sätt, främst genom olika getser och kroppsspråk. Till sättet är vi nog ändå ganska olika för att vara mor-dotter. Vet inte vad jag ska skriva mer riktigt...
Min pappa dog tyvärr för 11 år sedan, vilket är väldigt ledsamt. Jag saknar honom, varje dag. Jag skulle så gärna velat lära känna honom mer, veta mer hur han var som person för jag var bara 7 när han gick bort, då har man inte hunnit skapa sig en riktig uppfattning om personer. Det jag kommer ihåg är att han var snäll, omtänksam och aldrig arg. Kommer aldrig glömma honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela