Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 7

Publicerad 2011-03-06 08:59:06 i Allmänt,

Vänner.
-
Mina vänner har en enorm betydelse för mig, de hjälper mig må bra och känna mig lycklig. Jag har väldig tur att ha de vänner som jag har, de ställer alltid upp om det är något.
-
För att få bra vänner måste man vara en bra vän själv, och det är något jag verkligen vill och försöker vara, jag vill vara den som man vet att man kan prata med om det är något. Jag hoppas att jag lyckas någorlunda :)
-
Jag har inte bara en vän som jag är supertajt med, utan jag har flera som jag är riktigt bra vän med. Om jag skulle räkna upp alla de som jag har riktigt bra kontakt med så skulle det bli lite tröttsamt att läsa, men ni vet själva vilka ni är!
-
Vi är ett tjejgäng hemifrån som hänger och har gjort i flera år, ända sedan högstadiet, och det är superkul att vi fortfarande kan hålla kontakten, även om alla går på olika skolor. Vi har haft så roligt tillsammans och jag hoppas verkligen att det kan fortsätta för våra tjejkvällar är inte att leka med ;)!
-
Sen har jag väldigt många vänner på Ingelstad, vi är 5 tjejer som bor ihop och som går i samma klass, vi hänger den mesta utav tiden, och så roligt som jag har haft med dem, det är så sorgligt att det kommer ta slut till sommaren... Förutom de har jag ju kompisar utanför klassen, som jag värdesätter högt.
-
-
Några utav alla i tjejgänget! :D
-
-
-
The New Smurfs :D
-
-
Kan ju avsluta med att säga att ni alla betyder så mycket för mig, tack för att ni finns <3
-
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2011-03-06 21:37:00

du är en asbra vän matilda! :D saknar dig massor, hoppas du har det bra där uppe! <3

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-03-07 19:27:53

Vad snäll du är! Här uppe är det bra bra :) Saknar dig med ska du veta... Massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela