Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 19

Publicerad 2011-03-20 12:10:13 i Allmänt,

Detta ångrar jag.
-
Alla människor ångrar saker de har gjort, eller inte gjort. Det finns många saker som jag har sagt som jag vill få osagt, men det har ändå löst sig så småningom. Att inte ta vara på upplevelser kan jag ångra riktigt mycket, att man inte åkte iväg och gjorde det där när man hade chansen osv. Ändå tycker jag att jag tar vara på upplevelser så mycket som möjligt. Jag har åkt på språkresa, vilket jag skulle ångrat om jag inte gjorde. Jag ska åka till USA, och det är en upplevelse jag inte vill missa!
-
Det finns småsaker man ångrar, hela tiden, men det finns inga direkt stora saker som jag har ångrat i år och dar. Jag är en sådan person som försöker tänka innan jag talar, och då brukar det som kommer ut vara hyfsat okej.
-
Om jag väljer bort träningen en dag, så ångrar jag det väldigt mycket, brukar sluta i att jag får sån panik att jag gör lite sit-ups i alla fall.
-
Det var allt som jag ville ha sagt idag!
-
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2011-03-21 18:17:54

matilda! du behöver inte träna massa, du är jättejättefin som du är när du är du och jag saknar dig massor när kommer du hem egentligen? :(<3

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-03-21 19:48:28

Jo, det behöver jag, mår mycket bättre då! Men tack :) Jag kommer hem vecka 16 på torsdagen, så det är ett tag kvar! Jag saknar dig en massa också ska du veta, längtar tills vi kan träffas! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela