Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 21

Publicerad 2011-03-22 19:34:21 i Allmänt,

Mina dåliga sidor.
- Oj, vart ska jag börja :P? Jag har stor tendens till att när jag väl blir sur så kan jag inte släppa det förren lång tid senare. Det spelar ingen roll varför jag blev arg, jag är lika sur lika länge i alla fall.
- Sen har jag så höga krav på mig själv att jag blir sjukt besviken om jag inte lyckas, men å andra sidan så kämpar jag för att uppnå det jag vill.
- Om jag inte får äta var 3:e timme så blir jag helt lam i kroppen och humöret blir lidande..
- Jag är väldigt kvällstrött, även om det har förbättrats under de senaste åren, så har jag svårt att hålla mig uppe.
-
-
Man ska inte fokusera på det negativa sidorna man har, men om man är medveten om de så vet man vad man ska förbättra, och bli en bättre människa.
Till varje negativ sida finns också en positiv!
-
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela