Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 1

Publicerad 2011-02-27 19:05:09 i Allmänt,

Presentera dig själv
Mitt namn är Matilda Hjalte och jag bor egentligen på två ställen, i mitt barndomshem på landet och på ett internatboende vid min skola i Ingelstad utanför Växjö. Jag går sista året på gymnasiet med inriktning djursjukvård, men jag har helt andra planer än att jobba med djur, mer info senare ;)
Jag är intresserad av många saker, bland annat träning, sport, politik och mode. Eftersom jag bor på internat om veckorna är man mycket social och mycket utav tiden går till att umgås och ha roligt. På helgerna umgås jag med mina kompisar hemifrån, vilar upp mig, tränar och pluggar.
Jag är en ganska ansvarsfull och mogen tjej som har stora framtidsplaner, men jag har inga problem med att ha riktigt roligt.
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela