Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Dag 6

Publicerad 2011-03-05 11:23:17 i Allmänt,

Om det här vore min sista dag.
-
Väldigt tråkig tanke att tänka, man vill ju leva ett helt och händelserikt liv. Om det skulle ha varit min sista dag så skulle jag ha umgåtts med de jag tycker om, vänner och familj. Jag vet inte om jag hade velat pratat minnen eller bara försöka vara som vanligt, för det blir ju sorgligt om man pratar minnen, man blir bara nedstämd då. Skulle tala om vad alla betytt för mig, så att de jag tycker om vet att de har haft en inverkan på mitt liv. Jag skulle nog bara försöka vara glad, inte tänka på allt jag kommer missa, men eftersom jag har väldigt många planer med mitt liv så kommer det vara svårt.
-
Men som sagt, detta är något som jag verkligen inte hoppas på!
-
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela