Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Jag har befunnit mig under en sten

Publicerad 2012-07-10 18:38:30 i Allmänt,

För en och en halv vecka sen, när jag och min familj kommit hem från Orlando, så blev det storm, aldrig i hela mitt liv har jag hört det blåsa så mycket! Det var verkligen som det är i alla filmer, galet, det höll dock på bara i en halvtimme typ. Vi blev av med strömmen, och den var borta i 3 dagar, ganska jobbigt. Fats, vårt intenet har varit nere sen dess, så jag lever utan internet hemma, vad gjorde folk innan de hade internet? Jag har läst en och en halv bok sedan dess, har tråkigt, tack och lov för starbucks i alla fall, jag är stammis! Så nu tänkte jag att det är dags för att skriva lite uppdatering! har en del att berätta nämligen ;)
Låt oss ta en sak i taget, vi börjar med Florida.
 
 
Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela