Styrka & Strid

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om alla mina äventyr. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 var jag Au Pair i London. Hösten 2014 spenderade jag i Haag, Nederländerna där jag praktiserade vid svenska ambassaden.

Helg i tre delar: Part 2

Publicerad 2012-03-26 18:21:50 i Allmänt,

På lördagen så åkte tjejerna och shoppade, olycksfågeln Martin har åkte på någon halsinfektion, tre veckor sedan fick han en spricka i handleden och en månad innan det så krockade han med ett rådjur, nepp, allt går inte riktigt hans väg just nu.

Jag passade på att köpa sommarkläder, så det blev blommig klänning, ett linne och ett par jensshorts, börjar känna mig redo för Miami nästa vecka, can't wait!

På kvällen var det dags för utgång, som jag inte tror att någon kan tycka att det är roligare än mig, så sjukt kul att dansa! Vi träffade roligt folk i kön, det var riktigt bra musik där inne i klubben, så kvällen blev perfekt. Det enda som kanske inte är så roligt med att gå ut i USA är att man får stora feta kryss på händerna om man är under 21, kryss som inte går bort förens 3 dagar senare, inget som man vill skylta med kanske...

Efter det, när ens fötter var lagom förstörda körde vi drive-in på mcdonalds, åkte hem och pratade i några timmar, som sagt en näst intill perfekt kväll :D

Bilder!












Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Välkomna till min Blogg! Jag är student på Politices Kandidatprogram vid Linköpings universitet, och här berättar jag om allt möjligt som händer, både på campus och på min fritid. Jag har varit Au Pair i USA i ett år, 2011-2012, och sommaren 2013 kommer jag vara Au Pair i London.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela